lunes, 23 de noviembre de 2009

El dia a dia.....


bon dia, bona nit,que vagui be,...sempre estem desitjant lo millor a tothom... es realment un sentiment que fa la gent??? jo a vegades m'ho pregunto... De tots els bon dies, o bones tardes que diem, potser que conscientment els pensem 1 de cada 20 i crec que fins i tot soc generosa...jajjaja!i sempre que preguntem que tal com va?? tothom diu be!! jajajjaja!! sort que som sincers...a vegades quan algú et diu -no fatal, es quan ja no sabem com posar-nos...pq s'ha saltat el protocol....!!Es com la conversa d'un ascensor, tot be ? si..( contant que sigui un veí de confiança ..) si no es el cas com a màxim - a quin pis va? o quin fred fa...!!. En resum som mes robots del que ens pensem.Si féssim l'esforç de realment quan diem bon dia o bona nit desitjar-ho realment..jo crec que seria un bon exercici jajjajaj!! Pq som tan hipòcrites?? pq no parlem una mica mes en obert...ui no, que semblara que soc un fracassat social !! tinc que dir que tot be, la família be, el cap de setmana perfecte...quan tothom sap els seus mal de caps i no es així...no se, a vegades m'ho pregunto...ajajjaja!! però vaja, "es tot tan senzill com difícil".

No hay comentarios:

Publicar un comentario